
o mnie
Projektuję strony internetowe (głównie WordPress + Elementor, ACF, Crocoblock, ale też korzystam z FIGMY), tworzę materiały graficzne (social media, print, e-booki, ilustracje). Najlepiej czuję się tam, gdzie można połączyć estetykę z funkcjonalnością i stworzyć coś, co po prostu działa – dla użytkownika i dla biznesu.
Mam 5-letnie doświadczenie w pracy zespołowej, ogarniam narzędzia takie jak ClickUp, Asana, Slack. Aktualnie rozwijam się w UX i biorę udział w Masterclassie, żeby jeszcze lepiej rozumieć potrzeby użytkowników.
doświadczenie
- 2020.02 – 2025.02
SIMPLY yourself
Główne zadania:
- projektowanie i wdrażanie stron, landingów oraz sklepów internetowych (WordPress + Elementor, Crocoblock, ACF),
- projektowanie materiałów graficznych (social media, e-booki, print),
- tworzenie moodboardów i koncepcji graficznych w oparciu o brief i strategię marki,
- udział w spotkaniach z klientami, współpraca z zespołem projektowym.
- 2016.01 – do dziś
Freelancer
Usługi wykonywane dla różnych zleceniodawców:
- tworzenie identyfikacji wizualnych, brandingu,
- projektowanie grafik na potrzeby działań online oraz materiałów drukowanych,
- tworzenie brand hero, opracowanie koncepcji graficznych,
- bezpośredni kontakt z Klientami, prezentowanie pomysłów i koncepcji, uzasadnianie doboru rozwiązań.
- 2015.11 – 2019.11
Fundacja Szansa na Rozwój
Główne obowiązki:
- Tworzenie identyfikacji wizualnej oraz projektowanie kreacji marketingowej.
- Współtworzenie strategii w zakresie prowadzenia marketingu oraz prowadzenie fanpage kilku stron festiwali organizowanych przez fundację.
- Fotografowanie i obróbka zdjęć z eventów.
- 2012 – 2014
PIXEL Małgorzata Feliksik
Prowadzenie jednoosobowej działalności gospodarczej, w tym:
- projektowanie kreacji na potrzeby komunikacji marketingowej,
- tworzenie i przygotowywanie materiałów do druku takich jak ulotki, wizytówki,
- wykonywanie usług fotograficznych, sesji w plenerze i studio,
- bezpośredni kontakt z Klientami, budowanie relacji.
- 2020.02 – 2025.02
SIMPLY yourself
Główne zadania:
- projektowanie i wdrażanie stron, landingów oraz sklepów internetowych (WordPress + Elementor, Crocoblock, ACF),
- projektowanie materiałów graficznych (social media, e-booki, print),
- tworzenie moodboardów i koncepcji graficznych w oparciu o brief i strategię marki,
- udział w spotkaniach z klientami, współpraca z zespołem projektowym.
- 2016.01 – do dziś
Freelancer
Usługi wykonywane dla różnych zleceniodawców:
- tworzenie identyfikacji wizualnych, brandingu,
- projektowanie grafik na potrzeby działań online oraz materiałów drukowanych,
- tworzenie brand hero, opracowanie koncepcji graficznych,
- bezpośredni kontakt z Klientami, prezentowanie pomysłów i koncepcji, uzasadnianie doboru rozwiązań.
- 2015.11 – 2019.11
Fundacja Szansa na Rozwój
Główne obowiązki:
- Tworzenie identyfikacji wizualnej oraz projektowanie kreacji marketingowej.
- Współtworzenie strategii w zakresie prowadzenia marketingu oraz prowadzenie fanpage kilku stron festiwali organizowanych przez fundację.
- Fotografowanie i obróbka zdjęć z eventów.
- 2012 – 2014
PIXEL Małgorzata Feliksik
Prowadzenie jednoosobowej działalności gospodarczej, w tym:
- projektowanie kreacji na potrzeby komunikacji marketingowej,
- tworzenie i przygotowywanie materiałów do druku takich jak ulotki, wizytówki,
- wykonywanie usług fotograficznych, sesji w plenerze i studio,
- bezpośredni kontakt z Klientami, budowanie relacji.
proces projektowy
Zawsze staram się dobrze zrozumieć potrzeby klienta i jego odbiorców – to podstawa każdego projektu. Choć nie prowadzę badań UX w pełnym zakresie (np. wywiadów czy testów), to w idealnym świecie właśnie od nich warto byłoby zacząć. Ankiety, wywiady, How Might We, brainstormy, mapa myśli – to wszystko daje świetne fundamenty.
W praktyce wszystko zależy od budżetu i czasu, dlatego elastycznie dopasowuję proces do sytuacji. Moim celem jako projektantki jest stworzyć projekt, który nie tylko dobrze wygląda, ale przede wszystkim działa – łączy potrzeby użytkownika z celami biznesowymi klienta.
W pracy nad projektem zadaję pytania, analizuję brief, tworzę szkice, moodboardy i pierwsze pomysły. Omawiam z klientem kierunki i iteruję projekt.
Podsumowując: dopasowuję proces projektowy do realiów projektu.
Aktualnie rozwijam się też w obszarze UX – biorę udział w Masterclassie, który pozwala mi jeszcze lepiej rozumieć użytkowników i projektować z myślą o ich realnych potrzebach.
umiejętności
- web i graphic design:
- Illustrator, Figma, Photoshop, InDesign, Procreate, Canva, Adobe Express, w mniejszym stopniu Premiere Pro, After Effects
- Front-end:
- WordPress, Elementor, podstawy HTML/CSS, Crocoblock
- inne:
- ClickUp, Asana, Slack, Miro
Mocne i słabe strony
Jakiś czas temu brałam udział w wyzwaniu dotyczącym LinkedIn. Jednym z zadań było zebranie w anonimowej ankiecie min. 5 odpowiedzi na pytanie, dotyczące tego jak postrzegają nas inni.
Oto odpowiedzi osób, które wzięły udział w ankiecie:


Ktoś powyżej napisał zorganizowana. Może nie mam problemu ze zorganizowaniem sobie pracy i pilnowaniem terminów, ale…
…mówię szybko, piszę szybko, a jak mam już pomysł, lubię pracować intensywnie – czasem z lekkim chaosem w tle 😉 Robię, co mogę, by ten chaos ujarzmić – ale wiem, że przy nazwach plików bywa różnie. 😅
języki
angielski B1/B2
hiszpański A1
Mam rozwinięte umiejętności w rozumieniu, słuchaniu i komunikowaniu się w języku angielskim. Dotychczas pracowałam wyłącznie z polskimi klientami, co ograniczyło moją praktykę w mowie, ale rozwijam swoje zdolności językowe na prywatnych lekcjach.
wykształcenie
Z wykształcenia jestem księgową, ale nie chcielibyście, żebym Was rozliczała 🙂
Studia dały mi motywację do nauki grafiki na własną rękę. Chciałam robić w życiu to co lubię, a nie siedzieć z nosem w papierach. Dobrze, że żyjemy w takich czasach, że możemy korzystać z dobrodziejstw internetów.
kilka słów o mnie
Co lubię robić w wolnych czasie? Podrózówać, robić zdjęcia nocnego nieba, jeździć na festiwale. Głaskać moje 2 koty. 🙂
Moje astrofotografie i zdjęcia z podróży można obejrzeć na moim prywatnym koncie na Instagramie.